Klantenservice
Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Wij helpen u graag verder middels onderstaande onderwerpen. Krijg snel antwoord op uw vraag door de veelgestelde vragen te bekijken.
- BestelinformatieHoe kan ik een bestelling plaatsen? Kan ik mijn bestelling annuleren of het adres wijzigen?Lees meer
- ArtikelinformatieHoe kiest ik de juiste maat van een artikel? zijn de artikelen die ik wil op voorraad?Lees meer
- BetaalinformatieUit welke betaalmethodes kan ik kiezen? Hoelang duurt de verwerking van de betaalmethode? is online betalen veilig?Lees meer
- Acties & kortingenHoe vul ik een kortingscode in? Hoezo werkt mijn kortingscode niet? Welke actievoorwaarden gelden er?Lees meer
- Verzendkosten & VerzendingHoeveel verzendkosten moet ik betalen? Hoelang duur het voordat mijn pakket thuis wordt afgeleverd?Lees meer
- Ruilen & RetournerenKan ik mijn artikel ruilen of retourneren? Hoe kan ik mijn pakket retourneren? Hoe krijgt ik mijn aankoopbedrag terug na retourneren?Lees meer
- WinkelWij hebben 1 fysieke winkel in Leiden. Komt u langs in de winkel voor het beste mode advies?Lees meer
- KlachtenafhandelingService is zeer belangrijk voor ons. Klopt uw order niet of is er iets mis gegaan met de bestelling? Neem gerust contact met ons op.Lees meer
Meest gestelde vragen
Wij verkopen onze producten altijd uit onze eigen voorraad of in een enkel geval van onze leverancier. Als een artikel niet op voorraad is kunt u dat niet bestellen via de webshop. Het gebeurt soms wel dat een artikel tegelijkertijd meerdere keren verkocht wordt via de webshop. In dat geval ontvangt u een bericht. Uiteraard kunt u de bestelling annuleren als dat uw voorkeur heeft.
Bij bezorging binnen Nederland en België rekenen wij GEEN verzendkosten.
Voor verzendingen naar Italië, Spanje, en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.
Voor verzendingen naar Denemarken, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg rekenen wij € 3,95 verzendkosten.
Zodra u de bestelling heeft geplaatst zullen we die binnen 1 tot 3 werkdagen verzenden. U ontvangt een e-mail met een Track en Trace-code zodra we de bestelling verzonden hebben.
Is een artikel niet op voorraad en moeten we dat bestellen bij een leverancier?
Na het plaatsen van een bestelling kunt u die helaas niet meer wijzigen.
Vanuit Nederland en België kunt u het pakket gratis aan ons terugsturen met de meegeleverde retoursticker. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.
We kunnen artikelen online helaas niet omruilen. U kunt het artikel aan ons retourneren met het meegeleverde retourlabel. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen. Zodra we uw retour hebben goedgekeurd storten we aankoopbedrag terug. Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.
Wilt u het artikel liever ruilen? Dat kan in onze winkels. U kunt alleen artikelen ruilen tegen andere artikelen met dezelfde prijs.
U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen gratis retourneren met de meegeleverde retoursticker. De (prijs)kaartjes dienen nog aan de te retourneren kledingstukken bevestigd te zijn en het kledingstuk mag niet gedragen zijn.
U kunt het artikel ook retourneren in een van onze winkels. In dat geval storten we het geld terug op dezelfde manier als de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren.
U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Dat kan tot maximaal 14 dagen duren. Na onze verwerking ontvangt u een retourbevestiging.
U kunt zich onderaan de hoofdpagina van de website aanmelden voor onze nieuwsbrief bij het het kopje ‘schrijf u in voor de nieuwsbrief!’. Hierdoor blijft u op de hoogte van de nieuwste artikelen en profiteert u van kortingen.
Als u onze e-mails of niet meer wilt ontvangen kun u zich gemakkelijk afmelden door op 'afmelden' te klikken onderaan in één van onze e-mails.
Let op, wanneer u zich afmeldt kan het een paar dagen duren voordat de veranderingen verwerkt zijn in het systeem.
Als u zich later bedenkt en u zich weer wilt inschrijven voor onze e-mails volg dan de bovenstaande stappen.
Helemaal onderaan onze website vindt u een link naar de pagina met cookie-informatie. Dit is de link waar het om gaat:
https://www.overhemdenonline.nl/klantenservice/cookie-informatie/
Op die pagina kunt u lezen hoe u de cookies kunt verwijderen.
Wij verzamelen onze reviews via Kiyoh, een gerenommeerd platform voor klantbeoordelingen. Onze reviews worden geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan, een dienst hebben gebruikt of een echte handelservaring met ons hebben gehad. Dit betekent dat u kunt rekenen op eerlijke en betrouwbare beoordelingen van mensen zoals uzelf.
Wilt u meer weten over Kiyoh? Lees meer.
Heeft u verder nog vragen?
Onze klantenservice staat graag voor u klaar. Vijf dagen per week, van 10:00 tot 17:00 uur. Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag veder!