Helaas, wij hebben de pagina die je zoekt niet kunnen vinden...
Maar, wij laten je niet in je hempie staan.
Bekijk onderstaande productcategorieën of lees de meest gestelde vragen op onze klantenservice pagina, om te vinden waar je naar opzoek was.
Meest gestelde vragen
Wij verkopen onze producten altijd uit voorraad. Als een artikel niet op voorraad is kunt u dat niet bestellen via de webshop. Het gebeurt soms dat een artikel tegelijkertijd meerdere keren verkocht wordt via de webshop. In dat geval nemen we contact met u op over de te verwachten levertijd. Uiteraard kunt u de bestelling annuleren als u dat liever wilt.
Bij bezorging binnen Nederland en België rekenen wij GEEN verzendkosten.
Voor verzendingen naar Italië, Spanje, en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.
Voor verzendingen naar Denemarken, Duitsland, Frankrijk en Luxemburg rekenen wij € 3,95 verzendkosten.
Zodra u de bestelling heeft geplaatst zullen we die binnen 1 tot 3 werkdagen verzenden. U ontvangt een e-mail met een Track en Trace-code zodra we de bestelling verzonden hebben.
Is een artikel niet op voorraad en moeten we dat bestellen bij een leverancier? U ontvangt een e-mail met de verwachte levertijd.
Na het plaatsen van een bestelling kunt u die helaas niet meer wijzigen.
Vanuit Nederland en België kunt u het pakket gratis aan ons terugsturen met de meegeleverde retoursticker. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen.
We kunnen artikelen online helaas niet omruilen. U kunt het artikel aan ons retourneren met het meegeleverde retourlabel. U kunt zelf een nieuwe order plaatsen met de producten die u wilt bestellen. Zodra we uw retour hebben goedgekeurd storten we aankoopbedrag terug. Als u koos voor AfterPay brengen we AfterPay op de hoogte. Zij sturen u een nieuwe factuur. Wacht op die nieuwe factuur, maak het resterende bedrag niet zelf naar ons over.
Wilt u het artikel liever ruilen? Dat kan in onze winkels. U kunt alleen artikelen ruilen tegen andere artikelen met dezelfde prijs.
U kunt uw bestelling vanuit Nederland en België binnen 30 dagen gratis retourneren met de meegeleverde retoursticker. De (prijs)kaartjes dienen nog aan de te retourneren kledingstukken bevestigd te zijn en het kledingstuk mag niet gedragen zijn.
U kunt het artikel ook retourneren in een van onze winkels. In dat geval storten we het geld terug op dezelfde manier als de door u gekozen betaalmethode. Houd er rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren.
U heeft van PostNL een verzendbewijs ontvangen. Met de Track en Trace-code op het verzendbewijs kunt u zien of we uw retourzending al hebben ontvangen. Zodra we de retourzending hebben ontvangen betalen we het bedrag zo snel mogelijk terug. Dat kan tot maximaal 14 dagen duren. Na onze verwerking ontvangt u een retourbevestiging.